امشب اونقدر خسته بودم كه اصلا ً قصد نوشتن نداشتم.اما پيام يكي از دوستان كه از طريق مسنجر واسم گذاشته بود اونقدر جالب بود كه مجبورم كرد همينجا جوابشو بدم.فقط نميدونم چرا همين دو سه نفري هم كه وبلاگ منو ميخونن اينجا نظر نميدن و نظراتشون رو با مسنجر ميفرستن.به هرحال اينجوريه ديگه...
اما جناب آقاي م.ص،همكلاسي دوره ي كارداني،دوست عزيز معروف به حاج آقا،بايد خدمتتون عرض كنم كه با وجود اينكه هيچ علاقه اي به تاريخ ندارم ولي به خوبي ميدونم كه اميركبير بسيار برتر از كروبي هستش و اين دو فرد اصلا ً قابل قياس نيستن.اون چيزي هم كه  توي پست قبلي نوشته بودم فقط يه شعار بود كه منظورش قياس كروبي با اميركبير نبود و هدف من چيزديگه اي بود.
با وجود اينكه به خودم قول داده بودم كه در مورد مسائل سياسي به هيچ عنوان با كسي (مخصوصا ً از جناح حاكم) بحث نكنم اما لازمه يادآوري كنم كه من هم مثل شما به منبع خبر و صحت اون اهميت ميدم و اونطور نيست كه چشم و گوش بسته هرچي رهبران اصلاحات بگن قبول كنم،مگر اينكه شما هم مثل رئيس جمهورتون فكركنيد فقط خودتون ميفهميد كه با توجه به شناختي كه من از شما دارم بعيد ميدونم.
در ضمن براي بررسي درست بودن اخبار نياز نيست منابع زيادي رو بررسي كني يا كارشناس مسائل سياسي باشي فقط كافيه خودت فكر كني نه اينكه فكر ديگران رو تو مغزت انباشته كني.به اطرافت نگاه كن و يه كم بدون تعصب ديني مذهبي به دنيا وخدا فكر كن.
دوست ندارم با شما بيشتر از اين بحث كنم اما فقط بدون ايران پتانسيل بهترين شدن رو داره اما در حال حاضر هيچي نداره.دوست من،من و تو راه خودمونو پيدا كرديم پس بهتره با بحثهاي بيهوده خودمونو خسته نكنيم.
شب خوش...

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati